Friday, September 3, 2010

TwEntY NinE DaYS AHead!

Tolak lagi 1 hari. Makanya aku tinggal 6 hari..

Semalam,sogo telah dihadiri oleh aku n en.tunang (ayat pasif tak bleh blah)..sampai je aku di sane (ewah,macam karangan PERCUTIAN SAYA DI UGANDA),troslah McD didatangi aku dgn tujuan utk menapau GCB (goreng cipan bakar) yang dibayangkan dalam tv3 sebagai gorgeous,great,gendang gendut itu. Semuanya utk menggembirekan perut dan lutut en.tunang. Actually,aku dah penah rase,sedap la jugak.

Tibe-tibe (sound horror masuk main peranan ketike ini)...ahh..hilang ingatan aku nak cakap ape tadi..ahah! Tibe-tibe,aku sedar2,aku dah sampai umah dengan dua cincin tembaga (erk?)..sbnrnye dua beg barang yang entah bile aku beli..

and yg btambah magik dan tragiknye,duit dalam purse dah kurang 100 lebih (kejap kurang,kejap lebih,ko ni kenape?)..hmm..

Bile aku terjage sahur tadi, oh aku ingat ini semua mimpi.tapi tidak tidak no no no, aku lihat di sudut almari sane,memang wujud due beg.aku selak,aku tengok ade empat kerongsang, satu set butang baju melayu, tudung itam and inner putih.

Ye,aku dah TERshopping secare tidak sengaje.ah.sungguh malang nashibku ini..

Kobis.

Perkataan yg sungguh tak indah menamatkan entri.

Habis.

0 comments:

Post a Comment